سبد خرید

Resident Evil 2 Remake PS4 Edition Steelbook

قیمت Resident Evil 2 Remake PS4 Edition Steelbook
قیمت Resident Evil 2 Remake PS4 Edition Steelbook
قیمت Resident Evil 2 Remake PS4 Edition Steelbook
قیمت Resident Evil 2 Remake PS4 Edition Steelbook
ناموجود
قیمت Resident Evil 2 Remake PS4 Edition Steelbook
قیمت Resident Evil 2 Remake PS4 Edition Steelbook
قیمت Resident Evil 2 Remake PS4 Edition Steelbook
قیمت Resident Evil 2 Remake PS4 Edition Steelbook
Resident Evil 2 Remake PS4 Edition Steelbook
  • برند: CAPCOM
  • مدل: Region 2
0 تومان
قیمت بدون مالیات: 0 تومان

              Resident Evil 2 Remake PS4 Edition Steelbook

About the product

  • Resident Evil 2 Physical Game in standard sealed game case
  • Collector's Edition Steelbook Case EMPTY
  • UPC code sticker is on back of steelbook [can be removed]
  • Official Capcom Product

 

با فاصله گرفتن سری محبوب Resident Evil از ریشه‌ها سری و بعد از آن، روند ناموفق نسخه‌های اخیر، طرفداران سری به شدت نگران آنده فرنچایز محبوبشان در صنعت بازی‌های ویدئویی بودند. اما شرکت Capcom در سال گذشته، با انتشار اخرین نسخه در سری، و انتخاب روندی جدید در خلق بازی Resident Evil 7، نه تنها موفق شد این سری را به مسیر اصلی‌اش بازگرداند، بلکه با دنبال کردن سیاست‌هایی جدید، تبدیل به یکی از ناشران موفق شد. ناشری که حالا و با استفاده از تجربیات RE7، قصد دارد تا بیشتر از قبل به ریشه‌ها و اصالت سری RE بازگردد و با ساخت نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 2،‌ ترس و وحشت حقیقی در ترکیب با تقلا برای بقا را به نسل هشتم بیاورد.

 

بازی Resident Evil 2 Remake برای اولین بار و توسط نمایشی بسیار جذاب در E3 2018 معرفی شد. نمایشی که لیان اس. کندی (Leon S. Kennedy)، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سری را در اداره پلیس راکون سیتی (Raccoon City)،‌ که البته مرموز‌ترین و پیچیده‌ترین اداره پلیس در جهان است،‌ نشان می‌داد.

 

 

بازی Resident Evil 2 درست به اندازه سبک وحشت و بقا (Survival horror) قدیمی و نمادین است. عنوانی که نه تنها استانداردهای اولیه در نسخه قبلی را به شدت افزایش داد، بلکه به یکی از بهترین عناوین تاریخ در سبک وحشت و بقا تبدیل شد. اما با نگاهی ساده به تاریخ انتشار بازی، که سال ۱۹۹۸ را نشان می‌دهد. می‌توان به قدیمی بودن عناصر سازنده بازی پی‌برد، عناصری که روزی انقلابی بودند، اما امروز نه تنها ترسناک محسوب نمی‌شوند، بلکه این عنوان دوست داشتنی را به یک بازی غیرقابل تحمل تبدیل خواهند کرد. از این جهت، در سال‌های اخیر، طرفدارن سری، طی درخواست‌های بسیاری، خواستار بازسازی این عنوان شده بودند و کپ‌کام در نهایت، با رونمایی از بازی Resident Evil 2 Remake به این درخواست‌ها پاسخ داد. عنوانی که در قدم اول، یک بازسازی کامل و متفاوت از نسخه منتشر شده در سال ۱۹۹۸ است. این بازی به وسیله موتور بازی سازی جدید کپ‌کام که قبلاً در بازی بازی Resident Evil 7 مورد استفاده قرار گرفته بود، ساخته شده است. موتور گرافیکی قدرتمندی که نه تنها سری RE را نجات داده،‌ بلکه به نظر می‌رسد که کپ‌کام را هم در مسیر درستی برای ساخت عناوینی با کیفیت عالی قرار داده باشد.

 

 

 

بدین ترتیب، در قدم اول باید گفت که بازی Resident Evil 2 Remake عنوانی به شدت زیبا و با کیفیت از نظر بصری است، کیفیتی تغییرات بسیاری را در فضای کلی بازی به ارمغان اورده است. بازی Resident Evil 2 Remake موفق شده تا به وسیله این موتور گرافیکی جدید، تبدیل به یک بازی خوش ساخت و زیبا شود که علاوه بر بازساری نسخه اصلی، فضای مرموز، تاریک و ترسناک راکون سیتی را به بهترین شکل ممکن، برای مخاطبان زنده کند.

 

 

بازی Resident Evil 2 Remake در نمایش‌های منتشر شده از بازی، و همچنین طی دو دموی قابل بازی، کیفیت بصری چشم‌گیر، انیمیشن‌های فوق‌العاده و همچنین، فضایی به شدت ترسناک و اضطراب‌آور را به نماش گذاشته که برای شبیه سازی حس و حال نسخه اصلی، به جای استفاده از کنترل‌های قدیمی، روی فضاهایی تنگ و تاریک و القای حس ترس‌ از محیط‌های بسته تمرکز کرده است.

 

درست همانند نسخه اصلی، بازی Resident Evil 2 Remake داستان دو شخصیت محبوب سری، یعنی لیان اس.کندی و کلر ردفیلد (Claire Redfield) در راکون سیتی را روایت خواهد کرد. تریلر اخیر بازی در TGS 2018 هم با نمایش دادن شمایل جدید ادا وانگ (Ada Wong)، حضور این شخصیت در بازی را تایید کرد.

در نسخه اصلی شما قادر بودید هریک از این دو شخصیت را انتخاب کنید. نسخه اصلی شامل دو خط داستانی مجزا می‌شد که با هردو شخصیت قابل بازی بودند. اما در بازیResident Evil 2 Remake هریک از شخصیت‌های لیان و کلر دارای بخش کمپین جداگانه و کاملاً مستقل هستند که داستان مربوط به آن‌ها را روایت خواهد کرد.

 

 

 

بازگشت به راکون سیتی و خطرهای پنهان شده در گوشه و کنار این شهر، بدون شک یکی از بهترین تجربه‌های ممکن خواهد بود و سازندگان برای هرچه بهتر کردن این تجربه، سعی داشته‌اند تا همه چیز را همانند نسخه اصلی بازسازی کنند. حاصل این تلاش، خلق محیط‌هایی است که با وجود متفاوت بودن نسبت به نسخه اصلی، برای طرفداران سری کاملاً‌ آشنا هستند. به عنوان مثال، اداره پلیس شهر راکون، با وجود تغییراتی مثل استفاده از درهایی اهنین به جای درهای چوبی و یا تغییر مکان برخی از راهروها، همچنان به طراحی اصلی سری وفادار باقی مانده است. این موضوع باعث شده که همه چیز در بازی Resident Evil 2 Remake آشنا باشد و در عین حال، کاملاً متفاوت و جدید به نظر برسد.

 

 

 

اما آنچه که بیشتر از هرچیزی، نیازمند توضیحات است، تغییر در مکانیک‌های بازی نسبت به نسخه اصلی خواهد بود. بازی Resident Evil 2 Remake برخلاف RE7 بازهم به نمای سوم شخص و دوربین محبوب روی شانه برگشته، دوربینی که برای اولین بار در نسخه چهارم سری مورد استفاده قرار گرفت. اما این دوربین در RE2 Remake با نزدیک‌تر شدن به شخصیت و بستن زاویه دید مخاطب، حس بودن در محیط‌های بسته و همچنین اضطراب و استرس را بیشتر از قبل منتقل می‌کند. این دوربین همچنین در زمان نشانه‌گیری نمایی بسته‌تر را ایجاد کرده و همه‌چیز را پیچیده‌تر می‌کند. طبق گفته سازندگان چنین زاویه دید بسته و کوچکی، در کنار دوربین سوم شخص،‌ بهترین روشی بود که آن‌ها برای خلق حس مقابله با زامبی‌ها در محیط‌های بسته یافتند.

 

 

جدا از دوربین اما بازی Resident Evil 2 Remake،‌سیستم کنترلی شبیه به نسخه چهارم و پنجم سری دارد. دوربین روی شانه، نشانه گیری با اسلحه و حرکت در محیط. اما، برخلاف نسخه‌های 4 و 5، به شکلی نرم‌تر و روان‌تر طراحی شده‌اند تا حس کنترل کردن یک تانک عظیم در محیط‌های بسته را به مخاطب منتقل نکنند (دقیقاً کاری که نسخه‌های چهار و پنج می‌کردند). در طی این تغییرات، حالا هر دو شخصیت لیان و کلر، حرکاتی نرم و حقیقی دارند و با سرعت در جهت‌های مختلف حرکت می‌کنند. انیمیشن‌های چشم‌گیر و زیبا هم به کمک این سیستم کنتل جدید آمده‌اند تا همه‌چیز در بازی Resident Evil 2 Remake رضایت بخش و زیبا باشد. سیستم تیراندازی بازی اما،‌ موضوعی کاملاً متفاوت است و حسی جدید را با خودش به همراه می‌آورد، با نزدیک شدن دوربین به شخصیت‌ها در زمان نشانه‌گیری قطعاً مخاطب دچار استرس خواهد شد، اما سازندگان به این حرکت دوربین بسنده نکرده‌اند و سیستم جدید، حس مقابله با زامبی‌ها و ترسیدن از فضای موجود را به مخاطب منتقل می‌کنند. در این سیستم بعد از کشیدن اسلحه، نشانه شما مدام کوچکتر شده و در نهایت به دقیق‌ترین حالت خودش می‌رسد، این موضوع با وجود لرزش کلی سیستم نشانه‌گری که حاصل  ترسیدن لیان و کلر است در کنار حرکت کردن شما در محیط، شلیک دقیق گلوله به سر زامبی‌ها را بسیار سخت می‌کند. بدین ترتیب برخلاف نسخه چهار و پنج، لیان و کلر می‌توانند در زمان نشانه‌گیری حرکت کنند، اما حرکت کردن به معنای نشانه‌گیری شلخته‌ای است که می‌تواند گلوله‌های ارزشمندتان را هدر دهد. این سیستم نشانه‌گیری برای اولین بار در دمو نمایش داده شده در E3 2018 رونمایی شد. دمویی که لیان را در اداره پلیس راکون سیتی دنبال می‌کرد.

 

 

 

از نمایش‌های بازی Resident Evil 2 Remake،  همچنین می‌توانیم به شدت خشونت بسیار زیاد بازی نسبت به نسخه‌های قبلی پی‌ ببریم، خشونتی که به لطف موتور گرافیکی جدید، کاملاً حقیقی و عریان به نمایش درآمده است. برخورد گلوله با زامبی‌ها، ‌تاثیراتی مستقیم و دقیق بر آن‌ها خواهد داشت، هرگلوله واکنشی دقیق در ناحیه اصابت ایجاد می‌کند و محل برخوردش را با از بین بردن پوست، گوشت و یا حتی شکستن استخوان زامبی‌ها کاملاً مشخص خواهد کرد. نمایش دقیق زخم‌ها، تکه تکه شدن زامبی‌ها و دیگر شخصیت‌ها و البته صحنه‌های وحشتناک حمله زامبی‌ها به لیان، بازی Resident Evil 2 Remake را عنوانی بسیار خشن و البته ترسناک تبدیل خواهند کرد. در طی صحنه‌های مربوط به گاز گرفته شدن لیان، دوربین نزدیک‌تر شده و صحنه را به طور کامل نمایش می‌دهد، فرو رفتن دندان زامبی‌ها در بدن لیان و سپس خونریزی شدید، در کنار نمایش داده شدن جعبه سلامتی لیان در گوشه سمت راست تصویر برای لحظه‌ای کوتاه، حس ترس شدیدی را منتقل خواهد کرد. حسی که در کنار نمایش بی‌پرده بازی از خشونت، تکمیل کننده فضاسازی کلی بازی خواهد بود.

 

اما علاوه بر مراحل عادی، یکی از نمایش‌های اخیر بازی به مبارزه با یکی از غول‌آخر‌های نمادین سری، یعنی ویلیام بریکین (William Birkin) اختصاص داشت، نمایشی که کلر را در حال فرار از این غول عظیم، که چشمی بزرگ روی شانه‌اش دارد، نشان می‌داد. طبق این نمایش مبارزه با غول‌آخرها همچنان سخت و دشوار است و هیجان بسیار زیادی را منتقل خواهد کرد.

 

بازی Resident Evil 2 Remake، برخلاف نسخه‌های قبلی سری، به ریشه‌های وحشت و بقا بازگشته است، بدین ترتیب، نور به یکی از عناصر مهم بازی تبدیل شده و حالا اکثر محیط‌هایی که در نسخه اصلی روشن و نورانی بودند، به دالان‌هایی به شدت تاریک تبدیل شده‌اند، تاریکی در کنار سیستم تیراندازی بازی، قطعاً باعث غافلگیری‌های بسیار و در نتیجه کمبود منابع خواهد شد، با این حال اما سیستم کرفتینگ بازی، به شما اجازه خواهد داد تا با گشت وگذار در محیط پیچیده بازی و یافتن منابع، درست همانند نسخه‌های کلاسیک، علاوه بر اسپری‌های معروف سری که سلامتی شخصیت‌ها را برمی‌گردانند،‌ گلوله‌های مختلفی هم بسازید. این موضوع با توجه به کمبود گلوله در محیط‌ها، به شدت هیجان انگیز خواهد بود.

 

 

محیط‌های بازی Resident Evil 2 Remake برخلاف نسخه اصلی، از یکدیگر جدا نیستند و بدون صفحه‌های معروف لودینگ نسخه اصلی، به هم مرتبط خواهند بود. بنابراین با ورود به هر مکان جدیدی، زامبی‌هایی که در تعقیبتان هستند هم می‌توانند وارد شوند. همچنین برای فضاسازی دقیق‌تر، محیط‌های بسته در بازی، با راکون سیستی در ارتباط هستند و کلیتی جداگانه و مستقل نخواهند داشت، به عنوان مثال، پنجره‌های اداره پلیس، به بیرون از ساختمان باز می‌شوند و زامبی‌هایی که شهر را اشغال کرده‌اند در کنار این پنجره‌ها به کمین نشسته‌اند، البته سازندگان برای از بین بردن چنین تهدیدی، به شما این امکان را داده‌اند که درها و پنجره‌ها را به وسیله تخته‌های چوبی، مسدود کنید. این موضوع، همچنین المان‌های استراتژیک کوچکی به بازی اضافه می‌کند و باعث می‌شود که برای مسدود کردن پنجره و یا درهایی که بیشترین خطر را دارند، برنامه ریزی کنید.

 

 درست همانند محیط‌ها و حس و حال کلی، بازی Resident Evil 2 Remake داستانی مشابه با نسخه اصلی را روایت خواهد کرد، داستانی که به شدت آشناست، اما تفاوت‌هایی را در شکل روایت به خودش دیده‌است، داستان بازی طبق گفته سازندگان پر از غافلگیری‌های وحشتناکی است که می‌توانند طرفدارن قدیمی را هم بترسانند، همچنین تغییرات اندک در شکل روایی داستان، باعث شده که لیان و کلر، در محیط‌هایی جدید حضور داشته باشند و با شخصیت‌هایی جدید آشنا شوند. اما روایت این داستانی دوست داشتنی، تفاوتی فاحش با نسخه اصلی خواهد داشت و آن صداگذاری بی‌نقص بازی Resident Evil 2 Remake است، صداگذاری فوق‌العاده‌ای که در نمایش‌های بازی، شخصیت‌هایی زنده را به مخاطبان نشان داده، این صداگذاری هم‌چنین در مورد زامبی‌ها و فضای کلی بازی هم صدق می‌کند و باعث شده تا بازی، در خلق فضای دقیق و ترسناکش، موفق باشد.

 

نوشتن نظر

توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

این محصول در حال حاضر ناموجود است.
آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه خود را در زیر وارد کنید و ما به محض موجودی محصول به شما اطلاع خواهیم داد.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات

این محصول در حال حاضر ناموجود است.
آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه خود را در زیر وارد کنید و ما به محض موجودی محصول به شما اطلاع خواهیم داد.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات